پانل پی وی سی

پانل پی وی سی

پانل پی وی سی به عنوان یک روکش برای تزیین و عایق کاری دیوارها و سقف ها استفاده می شود. این پانل ها همه کاره هستند و می توانند به عنوان جایگزینی برای مواد فیبر معدنی مانند گچ یا POP استفاده شوند. همچنین این پانل ها می توانند جایگزین کاشی های دیواری در حمام شوند و می توانند به عنوان روکش دیوار تزئینی به جای موادی مانند ام دی اف یا کاغذ دیواری نیز استفاده شوند. بنابراین، اگر به دنبال جایگزینی برای این مواد معمولی هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

1. موجود در مدل ها و رنگ های متعدد

پانل های دیوار و سقف پی وی سی در رنگ ها، طرح ها و بافت های مختلف موجود می باشد. این پانل ها به صورت ورق های سه بعدی نیز موجود هستند که ظاهری تزئینی به دیوار می دهند. ورق های پی وی سی در دو اندازه کوچک (خطوط اتصال در هنگام نصب قابل مشاهده است) و در اندازه های بزرگ موجود هستند که جلوه ای یکپارچه به طراحی کلی دیوار می دهند.

توجه: پانل های دیوار و سقف PVC می توانند ظاهری کمی پلاستیکی داشته باشند.

 

پانل پی وی سی

2. سبک و بادوام

پنل پی وی سی ماده ای سبک، قوی و بسیار بادوام هستند که در کارخانه تولید می شوند. حمل، جابجایی و نصب در محل بسیار آسان است و در حین نصب در محیط گرد و غبار ایجاد نمی کند. پانل های پی وی سی می توانند سال ها بدون تاب برداشتن یا خم شدن دوام بیاورند.

 

 

3.مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت

پانل های دیوار و سقف PVC از مواد ضد آب ساخته شده اند که این پانل ها را در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می کند. پانل های پی وی سی برای پوشش سقف و دیوارهای مناطق مرطوب (به عنوان مثال، حمام ها، زیرزمین ها، گاراژها) که مستعد رطوبت هستند، بهترین گزینه هستند.مزیت دیگر این است که این پانل ها این است که با یک سیستم در هم تنیده به یکدیگر متصل می شوند که از ورود آب جلوگیری می کند. از آنجایی که پانل های PVC در برابر رطوبت مقاوم هستند، از رشد باکتری یا کپک جلوگیری می کنند.

 

4.هزینه تعمیر و نگهداری کم

نگهداری این پانل ها بسیار آسان است. تمیز کردن و نضافت معمولی فقط شامل پاک کردن با یک پارچه مرطوب می باشد. لایه پلی یورتان این پانل ها سطحی سیقلی و صاف به تخته می دهد که از تجمع کثیفی جلوگیری می کند. مزیت دیگر این است که پانل های   PVC  به دلیل وجود عوامل مانند دی اکسید تیتانیوم در ترکیب شیمیایی، خود در برابر تغییر رنگ محو شدن در اثر نور خورشید بسیار مقاوم هستند.

توجه: از استفاده از لامپ های ساطع کننده حرارت برای چراغ های سقفی روی سقف PVC خودداری کنید زیرا ممکن است به پانل های PVC آسیب برساند. فقط به سراغ LED های کم مصرف بروید.

 

5. بودجه پسند و مقرون به صرفه

پانل های دیوار و سقف PVC مقرون به صرفه، دارای قیمت مناسب و قابل بازیافت هستند. بهترین قسمت در مورد پانل های پی وی سی این است که پس از نصب، دیوار یا سقف آماده استفاده است و نیازی به تکمیل با رنگ یا موارد دیگر ندارد .پانل های PVC با سیستم زبانه و شیار نصب می شوند که نصب سریع و آسان را تضمین می کند. از این رو، در صورت آسیب دیدن یک پنل، می توان آن را تعویض کرد.

 

پانل پی وی سی

جمع بندی

دیورپوش های پی وی سی دارای مدل ها و طرح های مختلفی بوده و یکی از بهترین گزینه های برای تزیین دیوار ها می باشند. این پانل ها به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت دارند، به سادگی در مناطق مختلف قابل استفاده هستند. به علاوه این پنل ها از لحاظ اققتصادی مقرون به صرفه بوده و دارای قیمت مناسبی می باشند. در این مقاله به معرفی 5 دلیل و مزیت استفاده از دیوارپوش های پی وی سی پرداختیم. در انتها امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

 

ناکس هوم

گروه صنعتی ناکس هوم مجموعه ای است که دارای سابقه فعالیت بالایی در زمینه دکوراتیو داخلی و خارجی می باشد. این مجموعه با به کارگیری تیمی مجرب و حرفه ای، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما همراهان گرامی می توانید برای خرید دیوارپوش های پی وی سی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!