مزایای استفاده از دیوارپوش

اگر به دنبال افزودن الگوهای جسورانه، رنگ‌های جالب یا تزئینات هنری به فضای داخلی خود هستید، استفاده از  دیوارپوش راه حل مناسبی برای شما می باشد. دیوارپوش کاغذ دیواری یا رنگ نیست. بلکه مانند یک پوستر غول پیکر برای دیوار شما کرده که توسط افراد حرفه ای نصب شده و سال ها دوام می آورد.در این مقاله به معرفی مزایای استفاده از دیوارپوش می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

مزایای استفاده از دیوارپوش

1.این محصولات جلوه ساختمان های اداری شما را بیشتر می کنند

برای پیشرفت در کسب و کار و جذب مشتری، شما باید در مقابل رقبای خود متمایز باشد. استفاده از دیوارپوش، کم هزینه تر و آسان ترین راه برای ایجاد یک فضای اداری زیبا می باشد. هر دیوارپوش ظاهر یک اتاق را بهبود می بخشد و برند، لوگو، رنگ یا شعار شما را تقویت می کند. این امر یک تصور ماندگار در ذهن مشتری ایجاد می کند، بنابراین بازدیدکنندگان محصولات، خدمات و محل کسب و کار شما َرا بهتر به یاد می آورند.

 

 

2.دیوارکوب ها می توانند ظاهر کاملا جدیدی ایجاد کنند!

دیوارپوش بیشتر چیزی فراتر از کاغذ دیواری یا رنگ دو بعدی است. دیوارپوش می تواند بافت کاملا جدیدی را به ساختمان تجاری یا مسکونی شما اضافه کند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید یک ساختمان تجاری یا مسکونی جدید با بافت دیواری بی نظیر پیدا کنید. حال آجر مصنوعی، چوب یا چیز کاملاً جدید باشد. دیوارپوش به اتاق شما جلوه ای سه بعدی می دهد.

 

3.استفاده انوع دیوارپوش برای پنهان کردن عیوب ایده آل است.

آیا در فضای داخلی ساختمان شما عیوبی همچون  با سوراخ ها و شکاف های کوچک در دیوار وجود دارد؟ اگر توانایی پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری ساختمان برای علائم زیبایی بی اهمیت را ندارید، می توانید آنها را با دیوارپوش پنهان کنید. این یک راه حل ساده است که برای مدت طولانی دوام می آورد.

 

 

4.دیوارپوش را می توان سفارشی تهیه کرد.

اگر واقعاً به دنبال متمایز شدن هستید، در مورد دیوارپوش سفارشی تحقیق کنید! سفارشی ‌سازی گزینه جذاب تر و هیجان انگیز تری نسبت به کاغذ دیواری استوک یا یک لایه رنگ ساده است.

 

 

5.دیوارپوش ها می توانند دائمی یا نیمه دائمی باشند.

بسته به درجه ماندگاری، دیوارپوش ها به راحتی قابل تغییر هستند. آیا می خواهید تم ها را بین فصل ها تغییر دهید؟ آیا تبلیغ جدیدی دارید که بخواهید آن را به اشتراک بگذارید؟ آیا رویداد خاصی در راه است؟

برای همه این مواقع، دیوارپوش نیمه دائمی راه حلی عالی برای تغییر حس و ظاهر اتاق بدون تصمیم گیری شدید است.

 

6.ماندگاری دیوارپوش نسبت به رنگ و کاغذ دیواری سنتی بیشتر است.

 

7.نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند.

دیوار هایی که رنگ آمیزی شده اند، باید به طور منظم تمیز شوند و از پوشش های جدید برای حفظ ظاهر آن ها استفادهنمود. با این حال، دیوارپوش ها بادوام هستند و پس از نصب نیاز به نگهداری کمی دارند. آنها حتی در برابر آب و لکه مقاوم هستند. می توانید دیوارپوش ها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا تازه و تمیز بماند.

 

8.برخی از دیوارپوش ها فاقد مواد شیمیایی هستند.

یکی از مواد شیمیایی که معمولاً در اکثر مصالح ساختمانی یافت می شود استون  می باشد. اکثر دیوارپوش ها فاقد این ماده شیمیایی هستند. این به معنی این مععنی است که دیوارپوش بخار خطرناکی تولید نمی کند یا کیفیت هوای داخل خانه را مختل نمی کند.

مزایای استفاده از دیوارپوش

9.دیوارپوش باعث ایجاد کپک و باکتری نمی شود.

این موضوع به ویژه در صنعت مهمان داری و هتلداری مفید است. با اینکه که دیوارپوش عامل ایجاد کپک و کپک نیست، اما مستعد ابتلا به پاتوژن های مضر است.

 

ناکس هوم

گروه صنعتی ناکس هوم،مجموعه ای است که سال هاست در زمینه دکوراتیو داخلی و دکوراتیو خارجی در کشور ایران فعالیت می کند.یکی از خدمات این مجموعه ارائه دیوارپوش با کیفیت و قیمت مناسب به شما همراهان گرامی می باشد. ناکس هوم با به کار گیری تیمی مجرب و کاربلد،آماده ارائه خدمات در زمینه دکوراسیون داخلی و خارجی به شما عزیزان می باشد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با کارشناسان و مشاوران گروه ناکس هوم تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!