ترندهای دکوراسیون داخلی حمام

 ترندهای دکوراسیون داخلی حمام

در طراحی فضای داخلی خانه،بعد از آشپزخانه،طراحی حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است.در واقع حمام یکی از مکان های خصوصی در خانه می باشد،و ایجاد فضای پاکیزه و آرامش بخش در آن اهمیت زیادی دارد.همه انسان ها امروزه با توجه به دنیای شلوغ و پرتکاپویی که اطرافشان را فراگرفته،به دنبال یافتن فضاهای آرامش بخش و خلوت هستند.ما در مقاله ترندهای دکوراسیون داخلی حمام از ناکس هوم،به شما عزیزان‌ جدیدترین ترندهای طراحی دکوراسیون حمام را معرفی خواهیم کرد،تا بتوانید از فضایی آرامش‌ بخش نهایت لذت را ببرید.تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

1-استفاده از وان حمام و روشویی هایی به رنگ تیره

یکی از محبوب‌ترین ترندهای طراحی حمام در سال ۲۰۲۱،استفاده از وان و روشویی با رنگ های تیره می باشد.از جمله این رنگ‌های تیره می توان به خاکستری،سیاه و سرمه‌ای اشاره نمود. این رنگ ها،رنگ هایی هستند که فضای شما را لوکس و پر ابهت نشان می‌دهند.

برای انتخاب روشویی می توانید از روشویی های رنگ مشکی،که دارای رگه های طلایی و سفید هستند استفاده کنید.

 

 ترندهای دکوراسیون داخلی حمام

 

2-طراحی حمام به سبک مینیمال

در سبک مینیمال،سعی می شود تا با استفاده از ساده ترین و حداقلی ترین لوازم،فضا به گونه‌ای طراحی شود که بسیار خاص و لوکس باشد.

در سال ۲۰۲۱ یکی از اقداماتی که طراحان برای خاص شدن حمام انجام می دهند،استفاده از ساده ترین کفپوش ها،دیوارها ، اکسسوری ها و بقیه لوازم و تجهیزات حمام می باشد.بدین صورت سبک‌ مینیمال به خوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

3-استفاده از آینه ها در دیزاین حمام

در سال ۲۰۲۱ دیگر از آینه هایی با شکل مربع یا مستطیل در طراحی حمام و سرویس بهداشتی استفاده نمی‌کنند.بلکه از آینه‌های استفاده می‌کنند که اشکال هندسی نا متقارن دارند. به علاوه از آینه هایی استفاده می‌ کنند که هوشمند بوده و دارای مکانیزم ضد بخار و ضد رطوبت می باشند.

اساس کار آینه های هوشمند

در آینه های ضد بخار،برای جلوگیری از نشستن بخاری که در اثر استحمام ایجاد می شود بر روی آینه ها،از مکانیزمی که برای شیشه خودروها به هنگام زمستان استفاده می‌کنند،بهره گرفته اند.

بدین صورت که در اثر فرایند کندانسه شدن،آب از حالت گاز(بخار)به حالت مایع تغییر می‌کند.بنابراین زمانی که بخار آب بر روی سطح آینه می نشیند،به سرعت گرمای خود را از دست داده و تبدیل به مایع می شود.بدین ترتیب از نشستن بخار بر روی آینه جلوگیری می شود.

 

 ترندهای دکوراسیون داخلی حمام

 

4-استفاده از اکسسوری هایی با رنگ مات برای طراحی دکوراسیون حمام

یکی دیگر از ترند های طراحی فضای داخلی حمام در سال ۲۰۲۱،استفاده از اکسسوری هایی با رنگ های مات و تیره می باشد.در واقع استفاده از این اکسسوری ها باعث ایجاد ظرافت خاصی در فضای حمام می شود.

 

۵_استفاده از شیرآلات برنجی

استفاده از شیرآلات برنجی برای طراحی حمام،ترندی کاملاً جدید می باشد.استفاده از این نوع شیرآلات در سرویس بهداشتی و حمام،باعث لوس شدن و خاص بودن فضا می‌شود.

 

 ترندهای دکوراسیون داخلی حمام

 

۶_استفاده از پرده های باشکوه در حمام

زمانی که صحبت از پرده در طراحی حمام می شود،موضوع دیگری که مطرح می‌شود وجود پنجره ای بزرگ در حمام می باشد.این موضوع در نورپردازی و افزایش جذابیت حمام اهمیت بسیاری دارد. برخی از افراد ممکن است تصور کنند که استفاده از پرده در حمام ممکن است مشکل ساز شود.زیرا بخار و رطوبتی که در حمام وجود دارد می‌تواند باعث خیس شدن پرده شود.

اما باید بدانید در صورتی که از تهویه درست و مناسب برای حمام خود استفاده کنید،چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.در صورتی که انتخاب پرده به درستی صورت گیرد،جلوه و زیبایی حمام افزایش می یابد.

 

۷_استفاده از سنگ مرمر

استفاده از سنگ مرمر در طراحی حمام از زمانی که سنگ مرمر وارد صنعت دکوراسیون شده است،محبوبیت بسیاری در میان افراد داشته و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در سال ۲۰۲۱ تمام حمام هایی که بازسازی می شوند،در طراحی جدید آن ها از سنگ مرمر استفاده می‌شود.سنگ مرمر یک سنگ طبیعی و بسیار زیبا است که در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشد.

 

چگونه می توانیم حمام خود را مدرن کنیم؟

روش های بسیاری برای تغییر فضای حمام و مدرن کردن آن وجود دارد.شما عزیزان می توانید با به کارگیری یک تیم دکوراتیو حرفه‌ای،علاوه بر صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها،فضای داخلی سرویس بهداشتی و حمام خود را به صورت درست و اصولی،آن طور که می خواهید طراحی کنید.

 

 

 ترندهای دکوراسیون داخلی حمام

 

ناکس هوم

ناکس هم مجموعه‌ای است که سال‌ هاست در زمینه دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی فعالیت می‌کند.مجموعه ناکس هوم با استفاده از گروه حرفه‌ای و با تجربه‌ای که در اختیار دارد،شما همراهان گرامی را برای طراحی دکوراسیون فضای داخلی خود یاری کرده،و آماده ارائه خدمات و پاسخ به سوالات شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!