https://naxhome.com/

خرید پانل آکوستیک

پانل های آکوستیک عملیات حذف صدا های اضافی را در رستوران ها، دفاتر و بسیاری از فضاهای دیگر به خوبی فراهم می کنند. پانل های عایق صدا دارای مدل های متنوعی می باشند. چیزی که یک پانل عایق صدا را منحصر به فرد می کند، سبک محیط و فضایی است که پانل باید در آن قرار بگیرد.در مقاله خرید پانل آکوستیک از مجموعه ناکس هوم به معرفی این محصول و انواع آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

پانل های عایق صدا برای دیوارها

پانل‌های آکوستیک جاذب صدا که از پشم معدنی فشرده یا فوم تشکیل شده‌اند، امواج صوتی را جذب می‌کنند تا نویز عمومی را کاهش دهند. صداها را شفاف می‌کنند و طنین را در دیوارهای داخل مناطق بسته محدود می‌کنند. استفاده از پنل‌های آکوستیک اساساً ناحیه‌ ای از امواج غیرضروری صدا را «پاک‌سازی» می‌کند. که شنیدن صحبت‌های سخنران، لذت بردن از موسیقی زیبا یا ضبط چیزی تا حد امکان واضح را آسان تر و لذت بخش تر کند.

هنگامی که امواج صوتی در هوا حرکت می‌کنند و به پانل ‌های آکئستیک روی دیوار یا سقف برخورد می‌کنند. این ارتعاشات به سرعت به نقطه ای می رسند که اصطکاک کافی برای تبدیل انرژی صوتی به انرژی جنبشی (گرما) را دارد. از آنجایی که نمی توان انرژی جنبشی را مهار کرد، به سرعت از بین می رود و هیچ امواج صوتی و طبیعتاً صدایی باقی نمی ماند.

 

خرید پانل آکوستیک

آیا پانل های آکوستیک و پانل های کاهش نویز هر دو نویز را مسدود می کنند؟

پانل‌ های کاهش‌دهنده نویز و آکوستیک نویزهای ناخواسته را کنترل می‌کنند (مانند پژواک، طنین، خفه کردن، و غیره.) بهترین پانل‌های جذب صدا پانل‌های فایبرگلاس با پوشش پارچه ‌ای هستند که کنترل نویز عالی را برای طیف وسیعی از کاربردها ارائه می‌دهند. آن ها همچنین در اندا زه ها، رنگ ها و انواع مختلفی برای رفع نیاز های شما طراحی شده اند.

در مقایسه، پانل های جذب صدا محصولات سبک تری هستند. این پانل ها ممکن است در هنگام لمس شبیه بالشتک باشند و می توانند سطوح اتاق را “نرم کنند”. همچنین، پانل های جاذب صدا را می توان برای محدود کردن اکو در مناطق بزرگتر، مانند سالن های ضیافت و سالن های ورزشی استفاده کرد. همچنین قیمت پانل عایق صدا و پانل های جذب صدا ممکن است متفاوت باشد.

 

 

تفاوت بین پانل های عایق صدا و پانل های دیواری جاذب صدا چیست؟

برخی از کاشی‌های آکوستیک در جذب پژواک در اتاق بهتر هستند، برخی در متوقف کردن یا مسدود کردن صدا عالی هستند و برخی دیگر (به نام پانل‌های آکوستیک کامپوزیت) هر دو را انجام می‌دهند.

پانل های جاذب صدا معمولاً محصولات سبک تری هستند که ممکن است در لمس آنها شبیه بالشتک باشند. این پانل های صوتی که قادر به “نرم کردن” سطوح اتاق هستند، پژواک را در مناطق بزرگتر مانند سالن ها، سالن های ضیافت و سالن های بدنسازی سرکوب می کنند، به طوری که همه می توانند سخنرانان را درک کنند و از رویدادهای موسیقی لذت ببرند بدون اینکه برای گوش دادن خسته شوند.

 

 

چه نوع پانل های آکوستیک موجود است؟

بسیاری از انواع پانل های آکوستیک، از جمله آکوستیک کرکره ای، شانه تخم مرغی و اسموت موجود است. اینکه کدام یک برای شما مناسب است بستگی به نیازهای فردی شما دارد.

 

موارد استفاده از پانل های آکوستیک

  • سالن های نمایش
  • بارها و رستوران ها
  • اتاق های کنفرانس
  • سالن های ورزشی
  • فضاهای خانگی و اداری
  • هتل ها
  • کتابخانه ها
  • موزه ها
  • مدارس
  • استودیوها
  • تئاترها

 

 

از چه موادی برای ساخت پانل های آکوستیک استفاده می شود؟

مواد زیادی برای ساخت پانل های آکوستیک استفاده می شود، از جمله:

 

1.فایبرگلاس

به طور معمول، بهترین پانل های جذب صدا، پانل های آکوستیک فایبرگلاس با پوشش پارچه ای هستند. این پنل‌ها کنترل نویز فوق‌العاده‌ای را برای طیف گسترده‌ای از کاربردها ارائه می‌کنند و در اندازه‌ها، رنگ‌ها و انواع مختلفی برای رفع نیازهای شما طراحی و فروخته می‌شوند.

بسیاری از پانل های آکوستیک فایبرگلاس دارای درجه اشتعال پذیری کلاس A هستند و الزامات کد ساختمانی سختگیرانه ای را برای مواد در معرض دید دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پانل های آکوستیک با روکش پارچه، حتما با یک متخصص آکوستیک مشورت کنید.

2.فوم

فوم آکوستیک از انعکاس امواج صوتی از سقف، دیوارها و سایر سطوح سخت جلوگیری می کند. این فوم امواج صوتی را جذب می کند تا محیطی ساکت و آرام ارائه دهد. فوم آکوستیک همچنین شما را قادر می سازد تا صداهای ناشی از منابع خارجی را کاهش داده و از نفوذ آن ها به داخل ساختمان جلوگیری کنید.

فوم ضد صدا عایق صدا نیست، اما به شما این امکان را می دهد که از فعالیت های زیادی در فضاهای مسکونی و تجاری لذت ببرید که در غیر این صورت امکان پذیر نبود. نصب آن سریع و آسان است و گزینه ای مقرون به صرفه برای بسیاری از صاحبان املاک است.

 

 

گروه صنعتی ناکس هوم

گروه صنعتی ناکس هوم، مجموعه ای است که بیش از 10 سال تجربه فعالیت موفق در زمینه دکوراتیو داخلی و خارجی را دارد.این مجموعه با بهره مندی از تیمی منسجم و متعهد،محصولاتی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شما همراهان عزیز ارائه می کند.در صورتی که قصد سفارش و خرید دیوارپوش آکوستیک را دارید، با کارشناسان و مشاوران گروه ناکس هوم تماس حصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!