خرید دیوارپوش چوبی

 

اگر می خواهید یک خانه دنج در وسط جنگل بسازید، برای دکوراسیون نما و داخلی، فقط مواد طبیعی را انتخاب کنید. بافت طبیعی میله ها به شما این امکان را می دهد که با چشم انداز اطراف ادغام شوید و جذابیت آن را تکمیل کنید. علیرغم بسیاری از روش های ، استفاده از دیوارپوش چوبی همیشه یک روند کلاسیک در معماری و طراحی باقی می ماند.در مقاله خرید دیوارپوش چوبی به معرفی این دیوارپوش و دلایل انتخاب آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خرید دیوارپوش چوبی

دیوارهای چوبی به اتاق ظاهری دلپذیر و گرم می بخشد. مزایای دیگر دیوارپوش چوبی در بهبود آب و هوای داخل خانه است. چوب رسانایی گرمایی کمی دارد که منجر به گرم شدن یا سرد شدن تدریجی اتاق می شود. این موضوع همچنین باعث می شود که اختلاف دما بین دیوارهای چوبی و محوطه اطراف آن محدود شود.

دیوارپوش های چوبی در منحنی ها

انواع مختلف دیوارپوش های چوبی برای کاربرد در منحنی ها و قوس ها مناسب هستند. به عنوان مثال در دیوار هایی که منحنی هستند یا دیوارهایی که به آرامی به سقف می ریزند می توان از این نوع دیوارپوش ها به سادگی استفاده نمود.. در این دیوارها خلاقیت معمار اصل راهنماست و ناکس هوم در صورت نیاز می تواند پشتیبانی فنی را انجام دهد. درست مانند کاربرد دیوارهای تخت، سیستم مونتاژ منحصر به فرد دیوارهای چوبی به صورت پیش ساخته ارائه می شود. در سیستم گریل چوب جامد، رولپلاک‌های انعطاف ‌پذیر استفاده می‌شوند که به پانل ‌ها اجازه می‌دهند به سادگی به شکل فرعی منحنی شوند و پانل‌ ها با گیره‌ های دیواری محکم شوند.

خرید دیوارپوش چوبی

 

دیوارپوش چوبی، مقاوم

ناکس هوم علاوه بر انواع مختلف چوب با پوشش شفاف، طیف وسیعی از رنگ های لاک را نیز در اختیار دارد. تمام دیوارپوش های چوبی به طور استاندارد با یک لاک بدون لایه با کیفیت بالا برای محافظت از چوب در برابر رطوبت، خاک و گرد و غبار تکمیل می شوند.

روکش دیوار چوبی، منحصر به فرد بودن مواد

هیچ نوع ماده روکشی نمی تواند به اصالت پوشش طبیعی خود ببالد. هر تخته چوبی یک بافت منحصر به فرد دارد. نقاشی ایجاد شده توسط طبیعت! تخته هایی که به درستی چیده شده اند در نمای خانه با سایه هایی در هم تنیده شده اند: از قهوه ای روشن تا رنگی خشن و تقریبا سیاه. طراحی داخلی نیز بر اساس تناوب بافت پوشش است.

روکش داخلی چوب، دوست دار محیط زیست

چوب امن ترین و دوستدار محیط زیست ترین ماده برای دکوراسیون داخلی و خارجی است. این پوشش کاملاً میکروکلیما را بهبود می بخشد ، بو را جذب نمی کند و فضا را با طراوت پر می کند.

روکش چوبی برای دیوارهای خارجی ، با دوام

این ماده یکی از مقاوم ترین مواد در برابر سایش است که مدت طولانی کارکرد پوشش را تضمین می کند. درمان ضد عفونی اضافی با عوامل ویژه باعث افزایش بیشتر عمر سرویس می شود.

مشخصات دیوارپوش چوبی داخلی

این مورد باید شامل عایق حرارت و صدا، مقاومت در برابر رطوبت باشد. پانل های چوبی در برابر رطوبت و تغییرات دما مقاوم هستند که برای جنگل های معمولی مناسب است. این ماده نفوذپذیری بخار دیوارها را فراهم می کند، در نتیجه میعانات تجمع نمی یابد.

پوشش بیرونی دیوارهای چوبی، فرصتی برای آزمایش

استفاده از این دیوارپوش امکان ازمایشات جدید و مختلف را برای معماران و طراحان میسر می کند. میلیون ها پروژه توسط معماران و طراحان ایجاد شده است، جایی که یک دیوارپوش چوبی وجود دارد. آن ها به تدریج از اشکال معمول مسکن دور می شوند و خطوط منحنی، شکسته و نامتقارن بیشتری به آنها می دهند.

روش های نصب دیوارپوش چوبی

از میان روش‌های متعدد تزیین دیوار چوبی، مناسب ‌ترین آن ها باید بر اساس مفهوم معماری و خواسته‌ های ساکنان خانه انتخاب شود. قبل از اینکه به یک آستر، یک تخته کامل، یک لمینت، یک تخته پارکت، پانل های روکش شده یا حک شده اولویت دهید، لازم است تمام جوانب مثبت و منفی هر گزینه و بودجه ساخت و ساز را ارزیابی کنید.

 

خرید دیوارپوش چوبی

روکش چوبی خانه – راهی مؤثر برای متحد کردن ظاهر و داخل

فضای بیرونی و داخلی خانه را نه تنها با خلاقیت های مدرن مجسمه سازی، بلکه با استفاده از مصالح ساختمانی مشابه نیز می توان شبیه به هم نمود. بلوط سفید، سایدینگ سرو در ترکیب با سنگ آهک و شیشه راه حل های داخلی هستند که مفهوم کلی معماری را ادامه می دهند.فضای آرام و دوستانه در همه اتاق ها به لطف پالت نرم، تزئینات دیوار و مبلمان ایجاد شده است. رنگ های آفتابی سطوح چوبی، همراه با فراوانی نور طبیعی که از پنجره های پانوراما نفوذ می کند، برای خلاقیت و یادگیری چیزهای جدید مفید است.

نکات تکمیلی

گروه صنعتی ناکس هوم،گروهی است که سال هاست در زمینه دکوراتیو داخلی و دکوراتیو خارجی فعالیت می کند. این مجموعه با داشتن تیمی منسجم و مجرب،و همچنین با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای دریافت اطلاعات و خرید دیوارپوش چوبی با کارشناسان این گروه تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!